Azet rádce

rady, tipy, návody, recenze

Proč musí každý podnikatel myslet hlavně na zákazníky? Proč musí každý podnikatel myslet hlavně na zákazníky?
Spokojenost zákazníka rozhodně není jen marketingový termín. Pro každou společnost (bez ohledu na zaměření) to musí být priorita číslo jedna. Bohužel hodně lidí se... Proč musí každý podnikatel myslet hlavně na zákazníky?

Spokojenost zákazníka rozhodně není jen marketingový termín. Pro každou společnost (bez ohledu na zaměření) to musí být priorita číslo jedna. Bohužel hodně lidí se dnes dívá jen na prodeje a vůbec nemyslí na lidi, kteří jejich produkty nebo služby kupují. To je velká škoda, protože by se jinak mohli posunout s podnikáním mnohem dál. Proč musíte na zákazníky myslet i v době krize? 

  • Spokojený klient se vrací. 
  • Konkurence se na zákazníky nesoustředí. 
  • Přináší vyšší prodeje. 
  • Eliminuje negativní komentáře. 

Spokojené zákazníky potřebujete pro další nákupy 

Jakmile budou lidé šťastní, budou se k vám vracet. To je naprosto logické. Podpořit to můžete i pomocí ISO. Co znamená ISO pro firmy i klienty? Jde o certifikáty, které potvrzují kvalitní produkty, péči o životní prostředí nebo péči o zaměstnance. Ukažte svým zákazníkům, že vám na nich doopravdy záleží a získejte tento certifikát. Budete mít podklad i pro ostatní, že u vás mají nakupovat. 

Odlište se od konkurence skutečným zájmem 

Mnoho firem se soustředí na marketing, ale zapomínají na péči o klienty. Ptejte se jich, co potřebují. Zajímejte se o jejich problémy. Certifikát ISO 45001 jim řekne, že pečujete o své zaměstnance. A stejný zájem byste měli vyjádřit také o klienty. Většina firem tohle nedělá. To pro vás bude znamenat velkou konkurenční výhodu, protože zákazník je vždy pánem. 

Spokojenost zvyšuje hodnotu zákazníka 

Podle průzkumů zvyšují spokojení zákazníci kvalitu celé společnosti. Produkují také vyšší příjmy a více nakupují, čímž podporují ekonomiku celé země. Svým snažením proto pomůžete nejen sobě, ale celé společnosti. Navíc se vám vrátí investice, které jste dali do marketingu. 

Snížíte negativní reakce na produkty 

Dobrá pověst je všechno, co firma potřebuje. Spokojení zákazníci ji budou šířit, mluvit o vás a psát pozitivní komentáře. Hodně tím snížíte negativní dopady na svou společnost a zvýšíte si zisky. Dobrou pověst nesmíte nikdy podceňovat, protože právě ta vás drží nad vodou. Můžete mít nejlepší produkty na trhu, ale bez skvělé reputace si je k vám nikdo nepřijde koupit. 

 

 

Zdroj obrázku: ESB Professional / Shutterstock.com 


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 70 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Žádné komentáře.

Buďte první kdo napíše komentář